Dåligt med variation...?!

Som ni kanske har märkt har det varit många inlägg med innebandytema. När jag tänker efter så har mina senaste veckor nästan enbart bestått av just innebandy. Det är absolut inget jag klagar över för jag kan inte säga annat än att jag tycker att det är grymt kul och att det är värt varenda liten minut som jag lägger ner!

I brist på annat passade jag på att skumläsa igenom alla mina tidigare inlägg och det var faktiskt rätt roligt. Många saker hade man glömt bort och jag måste säga att man lär sig rätt mycket om sig själv, i alla fall i de lite mer "djupa" inläggen. Jag kan väl inte påstå att de förekommer särskilt ofta, men de ploppar upp när jag har rätt känsla för det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback