Ännu en Umeå-resa på gång

Denna helg kommer det att spenderas många timmar i buss. Jag får nog ändå säga att jag nästan ser fram emot det... Förra veckan köpte jag säsong 1 av Prison Break (jag älskar den serien, men har inte sett de första avsnitten) och jag ska ta med min bärbara dator så jag själv kan välja vad jag ska kolla på. Har jag tur får jag dessutom låna Tojans bärbara internet en liten stund. Det är möjligt att en live-rapport från bussen kommer upp här på bloggen=)

Jag vill passa på att tacka er som skriver så fina saker på min blogg, det värmer verkligen! Oavsett om det är ris eller ros så är det alltid roligt med feed-back på vad man skriver. Jag blev dock väldigt paff av en kommentar som jag fick under mitt inlägg om vår Balrog-match. Det var från en bloggare, vars sida jag besöker med jämna mellanrum (
http://innebandyenligtmig.blogg.se/1196372830_instllning.html), som skrev att hon hade citerat mig i sin egen blogg, det gjorde mig faktiskt lite stolt=)

Förresten, har ni inget för er i helgen får ni gärna slå en signal eller skicka ett trevligt SMS...;) Jag har i alla fall all tid i världen...=)!


Kommentarer
Postat av: marrriiis :)

fan vad najs, gick in på hennes blogg, eller vem det är.. kul att hon har tagit med ditt inlägg där. till skillnad från min blogg, hahah vem vill läsa :D jobbig resa imorgooon, men jag tar med mitt internet, så när jag checkar film kan du blogga :) GLÖM INTE raise your voice.
Ses imorgon baby, pussar i massor :)

2007-11-30 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback