Sommarlov

Skolan är slut för denna termin och jag har fått gjort mina traditionella "efter tenta" sysslor, d v s rensa och städa upp i mina garderober och lådor. Jag tycker det är helt underbart att jag kan göra precis vad jag vill utan att få känslan av att: Jag borde egentligen göra något annat. Idag har det till exempel varit en heldag på stranden tillsammans med Elina. Jag läste både en tidning samt började på en ny "vanlig" bok, skönt att slippa skollitteraturen...!

Snart är det innebandyträning och ikväll skulle det bli en hel del tester. Snabbhet och spänst skulle mätas och vi får väl se hur det kommer att gå...=) Vi ska dessutom få reda på allt inför vår try-out dag på söndag. Det skulle kanske vara en idé att ta fram och damma av klubban innan helgen, då jag inte har rört den sen sista seriematchen mot Pixbo...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback