Fredag

Igår hade jag sett fram emot att först kunna träna fotboll en timme innan vi skulle ha "Anneträning" (=kondition, styrka, stabilitet, koordination m.m.) med innebandyn. Planerna ändrades dock och vi skulle ha vanlig löpträning istället. Innan passet kändes det sådär då jag verkligen hade sett fram emot både fotboll och Anne, men det blev rätt bra till sist ändå. Vi körde långdistans och sprang väl ungefär en mil i ett behagligt tempo. Det var riktigt skönt i detta härliga väder!

Vi har nu fått klart med en ny innebandytränare. Nu ska det bara till att vi får lite nyförvärv också, vilket säkert kommer att gå lättare nu när tränaren är klar.

Nu ska jag bege mig iväg till skolan på juridikföreläsning. Har jag inte helt fel för mig så är det brottsbalken som vi ska koncentrera oss på idag, vilket säkert kan bli rätt intressant=)! Jag var även en runda på gymmet i morse och fick mig en pratstund med vår kära vän... Hmmm, eller inte! Trodde ett tag att Madde skulle rädda mig, men icke så nicke...;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej gumman! Tack så jättemkt för ikväll, jag säger bara aj;)! Grymme Elias lär vi minnas länge:) Sov så sött så synes vi på playan img! Love you! Puss puss<3

2007-05-04 @ 22:14:16
Postat av: Elina

Vilken helg gumman:)! Så mysigt! Nu e de bara en vinst osså, sen e helgen perfekt! Jag e laddad till max! Ses snart! Love you! Puss puss<3

2007-05-06 @ 11:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback