Fotbollen gör mig på gott humör

Jag har precis fått tillåtelse från Jessa att spela fotbollsmatch på tisdag istället för att vara på innebandyträningen. Tack så mycket, jag är så glad=)! Vid närmare eftertanke kan jag nog ändå känna mig värd det för sen i augusti månad har jag inte missat en enda innebandyträning. Att på åtta månader ha 100 % i träningsnärvaro tror jag att jag är rätt ensam om... Kanske synd att bryta sviten då, men det är det värt för att få lira lite boll;)!

Gårdagens innebandypass höll vi i själva då ingen tränare kunde deltaga. Det kändes nog som ett av våra bättre pass då vi sprang cirka 1.2 mil i ett relativt högt behagligt tempo. Efteråt körde vi styrka och vi hade till och med 40 minuters övertid. Duktigt jobbat tjejer=)!

Idag ska jag till ortopedtekniska för att hämta ut mitt fotledsskydd. Jag har väl främst tänkt använda det på fotbollen då mina fötter inte är som gjorda för att springa på en ojämn gräsmatta med dobbskor... Skyddet lär komma väl till pass redan nästa vecka för vi har match på både tisdag och fredag=)! Jag har dock börjat bli rätt flitig med användandet av min balansplatta, då jag en gång för alla bestämt mig för att träna upp mina fotleder!

Kommentarer
Postat av: Emma

VAd e det du säger.... tror du inte min närvaro är hög???=)

2007-05-11 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback