Äntligen sommarlov

Så var denna tenta också avklarad=)! Känslan efteråt är alltid precis likadan, helt tom. Allt som har präntats in får man släppa ut igen för att kunna göra plats åt annat...;) Jag måste dock säga att kunskaperna som jag har fått i denna kurs är något som jag kommer att bära med mig och minnas då det var riktigt lärorikt. Att som konsument veta sina rättigheter/skyldigheter var bara en bråkdel av alla områden som vi har berört, men ack så nyttigt! De närmsta eftermiddagstimmarna ska jag ägna åt vila innan det bär ner till stan med mina favoritvänner=)! Vi hade tänkt äta på uteserveringen, men vädret ser inte riktigt ut att tillåta det. Har vi tur spricker det kanske upp! Kvällen kommer gå i det lugna tecknet då vi har fotbollsmatch imorgon, Billesholm. Ännu en seger hade suttit fint!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag igen;P Börjar tracka dig här på bloggen men jag har ju inte pratat med dig på jättelänge så jag har en envägskommunikation med dig här;P Miss U! Skönt med sommarlov. Kommer hem på onsdag, ska bara upp den 4 juni och redovisa men annars är jag officiellt hemma för gott på onsdag:)Har du missat att du borde ha tentafest?! Jaja men då dricker jag för dig ikväll..haha ska försöka ta det lugnare än i onsdags men kan inget lova;) hoppas att det blir mer utgång nu när jag är hemma:) Puss hälsa alla från mig.

2007-05-26 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback