Veckans...

...surskunk: Reportern på HD som sågade oss totalt efter söndagens match. Hade du vaknat på fel sida eller du var kanske inte på samma match som övriga IBC-publiken?! I vilket fall som helst var du väldigt ensam om dina synpunkter på vårt spel. Efter de förutsättningarna som vi hade, och med tanle på att vi vann med 6-2 och därmed säkrade kontraktet, så tycker jag inte att du ska gnälla. Vi spelare och ledare var nöjda, så det borde du också kunna vara!

...jobb: Vi har precis rivit vår altan för att bygga en ny. Jag har hjälpt till att gräva och skyffla jord/rötter och jag säger bara, vilket slitgöra! Jag förstår varför pappa är helt slut efter några timmar där ute för det var verkligen jag också!

...träningspass: Måndagens fotbollsträning var riktigt rolig då vi äntligen fick vår efterlängtade skotträning. Sånt gillar vi=)!

...tävling: Fighten på innebandyträningen igår. Även om stämningen blev lite tryckt i ena "lägret" så hade i alla fall vårt gäng mycket tjo och stim.

...konditionsträning: Hitta lite variation i de löpningarna vi gör på fotbollsträningen tack! Fys kan vara riktigt roligt om man lägger upp det på rätt sätt och inte alltid gör samma sak. Att springa 20 minuter runt koner i en kvadrat känns inte jätte motiverande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback