Målskytt

Även om det blev storförlust med 10-2 i lördagens drabbning mot seriesegrarna Balrog var jag inte jätte deppig efteråt. Jag hade nämligen gjort mitt första elitseriemål på alla dessa tre år som jag har spelat=)! Snacka om att det var en lättnad när jag såg den gå i nät, sjukt skön känsla! Som Elina sa; "Så högt har jag nog aldrig sett dig hoppa, inte ens när du försöker nicka på fotbollen..." Haha... och det har du nog rätt i, jag hatar att nicka...;) I och med att jag fick in den där bollen så har jag nu uppnått alla de individuella mål som jag satte upp inför denna säsong och då har vi ändå en match kvar att spela=)! Med andra ord är jag helnöjd;)! På onsdag möter vi nämligen Pixbo och där har vi god chans att spela jämt. Även om de är ett topplag så har de alltid haft svårt för att möta oss så de kan nog bli en tuff match... Skoj!

Kommentarer
Postat av: Pixbo ligger i mitten

Det finns 14 lag, Pixbo ligger 6:a=)Då är man mittenlag

2007-03-20 @ 11:33:22
Postat av: Elina

Hihi, gumman du var så söt när du studsa upp, nytt rekord i höjdhopp;)

Lycka till img!

Love you! Puss puss<3

2007-03-20 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback