Grease

101060-15

Igår hade Elina och jag en heldag i Malmö. Vi tog tåget redan innan klockan nio, allt för att vi inte skulle missa någon shoppingtid...;) Väl framme var det som sagt affärer som gällde, även om det inte blev jätte mycket inköp för någon av oss. Jag hittade i alla fall ett par skor, en väska och sen lite nödvändiga grejor till håret. Anledningen till att vi åkt till Malmö var att vi skulle se musikalen Grease på kvällen. Jag säger bara grymt. Jag satt fängslad hela föreställningen och man riktigt drömde sig bort. Vi hade dessutom fått första parkett, i mitten på rad fyra vilket gjorde att vi såg alla uttryck riktigt tydligt. Jag hade inte tvekat över att gå och se den ännu en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback