Det ständiga problemet

Imorgon är det fest och som vanligt står jag inför dilemmat om vad jag ska ha på mig. Trots att garderoben är fylld till max är där ändå aldrig något som lämpar sig för just denna partykväll. Att hitta det som passar perfekt gör jag sällan och jag måste därför tvunget ut och försöka hitta något nytt som efter en kväll bara hängs in i garderoben igen... Ibland misslyckas letandet och då blir det en rensning bland kläderna jag redan har och har jag tur hittar jag något som jag känner för att använda. Någon som känner igen sig? Det tror jag alldeles säkert då samtalsämnet denna vecka har varit just lördagens klädval. Egentligen tror jag inte att folk reagerar så mycket över vad andra har på sig, hur många skulle till exempel komma ihåg vad jag hade på mig för två månader sedan?! Nej jag trodde väl det, inte många. Trots detta konstaterande var jag ändå tvungen att shoppa något nytt, men vad gör det så länge det blir en lyckad kväll...;)

Imorgon är det som sagt fest och det är innebandylaget  som samlas för att sätta punkt för denna säsong. Vi blir troligtvis bara åtta stycken, men som vi säger så är det festeliten som kommer...;) Det börjas hemma hos Wahlström innan vi beger oss vidare ut i vimlet. Alla verkar se fram emot en trevlig kväll och för egen del var det två månader sedan jag var ute senast. Helgerna har varit välfyllda med både jobb och matcher och det ska bli rätt skönt att äntligen ha en helt ledig söndag=)!

Kommentarer
Postat av: jennie

ha en sjukt grym utekväll!!!!Själv har jag tentaplugg, intektenta på din födelsedag..;( Vill höra allt skvaller sen, och se tills så att det blir ngt vi kan prata om..;P Puss kram

2007-03-31 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback