Som vanligt en fullspäckad helg

Klockan åtta i morse begav jag och Bengan oss ut på en löptur. Det var helt underbart väder att springa i, och vi tog en runda ner om stranden. Efter 45 minuter kände vi att det räckte för denna gång och fortsatte istället med styrka på Friskis och Svettis. Egentligen har jag genom innebandyn gratis medlemskap på Träningsakademin, men för några veckor sedan valde jag att förlänga mitt Friskiskort (jobbet betalar ändå så jag tyckte att jag likaså kunde utnyttja det...) då jag har tröttnat lite på Träningsakademin. Jag kände att jag behövde ett miljöombyte samt lite nytt folk runt mig när jag tränar. (Jag syftar verkligen inte på dig Emma för våra träningar behåller jag gärna...Hihi! Vi får planera in en dag nästa vecka!) Efter ytterligare en timmes träning var det dax att cykla hemåt igen.

Det blev även en runda till stan tillsammans med Jennie, innan mamma och jag ordnade våra ärende. Just nu har vi hantverkare i hela huset då vi håller på att bygga om vårt uterum. Det kvittar var man än är så känner man sig bara i vägen, alltså var det en perfekt dag till alla saker man behövde fixa!

Ikväll har det varit softekväll med tjejerna, vilket ska bli riktigt mysigt! Hela helgen kommer i övrigt gå i ett. Imorgon är det jobb nästan hela dagen och på kvällen bär det in till Helsingborg med fotbollslaget. Vi har bokat bord på Telegrafen där vi ska heja fram de svenska fotbollsgrabbarna till seger=)! Söndagen går i sportens tecken. Vi ska ha vår try-out dag med innebandyn mellan 8.30-18.00, dock har jag fått tillåtelse att åka ifrån lite tidigare för att spela fotbollsmatch. Även om helgen är välfylld är det mestadels roliga saker som händer, den kommer i vilket fall som helst att rusa förbi...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback