Nästan lite sorgligt...;)

Imorgon är det sista gemensamma innebandyträningen innan vi tar ett uppehåll på fyra veckor. På ett sätt ska det bli skönt att jag själv kan planera när på dygnet jag vill träna, å andra sidan tycker jag att det är rätt kul när vi tränar tillsammans. Att ta ut sig till max är lättare att göra då alla runt omkring en också gör det precis som att man ibland behöver ha någon som står och gapar/hejar på en när man springer i backar. Det ska säkert inte bli några problem med de individuella passen då man har gjort många såna under årens lopp, dessutom tror jag att både Bengan och Emma är villiga att hänga på någon gång?! Det är vad jag hoppas på i alla fall...=)

Kommentarer
Postat av: Emma

ABSOLUT!! jag är lätt på!!! givetvis.... hatar att träna själv för mycket... som sagt lagidrottare! =) hihi ses imon då e de cooper! behöver inte oroa dig! =) puss

2007-06-20 @ 22:41:34
Postat av: bengan

Du jag är oxå lätt på..nu ska jag bli grymt tränad:)..roligt igår..allt löser sig med lite äpplejuice!!!!!!

2007-06-23 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback