Cooper kändes bättre än väntat

Cooper-testet är gjort och jag känner mig hyfsat nöjd med resultatet. Nu är vi som sagt nertränade och förväntades inte springa på någon särskilt bra tid, ändå förbättrade jag mitt förra resultat med fyra sekunder. Det låter kanske inte så mycket, men den tid som jag vill springa på efter försäsongen närmar sig=) Jag måste dessutom säga att det gick mycket lättare att springa denna gång än sist, alltså hade jag nog kunnat öka tempot lite tidigare... Kan ju vara bra att veta till nästa gång...;)

Imorgon är det jobb mellan 9-13 som gäller. En riktigt gó tid faktiskt då jag bara är extrainsatt och ska därför mest glassa runder...;) Lyx! Nej men jag får väl avlösa de andra på raster och göra lite ärende, men det känns inte särskilt betungande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback