Veckans motto; vardagslyx är vi värda

Tidigare i helgen hade Jennie frågat mig om jag ville med henne och Martina till Tempel Club Monday i Helsingborg. Jag tackade då nej pga jobbet. I sista stund ändrades dock mina arbetstider och jag kunde alltså följa med ändå=). Det blev en trevlig kväll och jag börjar nästan bli lite bakant med stora stan...;)

Ikväll blir det ännu en vardagslyxgrej, nämligen ett restaurangbesök med tjejerna. Vi får se var vi hamnar då vi har en hel del ställen som vi har sagt att vi vill gå och äta på. I vilket fall som helst så kommer det bli hög mysfaktor=)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skrattar högt angående din beskrivningen av tempel, if U know what I mean:) Men givet att du börjar bli kompis med HBG, utgång nr 2 nu,börjar alltså arta sig..haha
Men det var kanon igår, dock åt alla för mkt, men trots det så åkte ändå frukosten ner i magen imorse..;P

2007-07-04 @ 07:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback