Sandiga och våta, vilken syn!

De första dagarna på min semester har gått i shoppingens tecken=). I måndags åkte jag och Emma till Väla för att förnya garderoberna. Emma hittade en hel del medan jag nöjde mig med ett par baslinne. Gårdagen tog vi en runda i Ängelholms stad och där var det bättre lycka för mig, ett par jeans. Emma hittade också en del och vi var båda två nöjda när vi åkte hemåt.

Innebandypasset bjöd på många góa skratt, inte minst när vi sprang hinderbanan nere på stranden. Upp och nerför backar, ut i vattnet där vi skulle runda en pinne innan vi skulle rulla rundor i sanden. Gisses som vi såg ut efteråt! Det var lite tur i oturen att det inte var jätte fint väder för då hade de säkert varit mycket mer folk som grillat på stranden... Lira lite fotboll gjorde vi också samt sprang en del stafetter. Vårt lag vann, vilket inte var så konstigt då vi hade fuskaren Toyan med oss...;) När vi väl var tillbaka i hallen och Krille skulle plocka fram sina nycklar från avgasröret (några spelare skulle hem tidigare och hade saker i Krilles bil och fick därför lägga dem där tills vi kom tillbaka) fick han inte ut dem. Alla engagerades och till sist försökte vi till och med lyfta bilen för att de skulle rulla ut. Efter cirka en halvtimmes meckande fick vi med hjälp av en lång ståltråd med krok ut nycklarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback