Munka Allköp med rolig personal

Det annars så sega eftermiddagspasset rann iväg i ett rasande tempo. Jag tittade knappt på klockan och helt plötsligt var dagen slut=) Det är väl i och för sig något som jag får tacka "Frys-Anders" (eller jag skulle kanske skriva And eller Olsson här...Haha!) och Öster för då allt skitsnack piggar upp jobbet;) Dessutom är jag ledsen för att jag ger dig så många pikar Öster, men det går nog på plus minus noll det där... Än så länge har du inte fått mig "ur balans" även om du försökte riktigt rejält idag... Hehe! Nu har ni det riktigt lyxigt och är lediga i helgen, själv ska man jobba så lär väl vara segt när ni är borta...;) Ses dock på måndag igen, blir kanske en "plocka-upp-varor-dans då... Haha!


Kommentarer
Postat av: Öster

Quote: "men det går nog på plus minus noll det där"...Hur tänkte du nu?!
Aja, Jag bjuder på den, men har ju en del att ta igen då!
Håller dock med om att vi har förbaskat kul där nere. Är väl den största anledning till att man fortfarande springer där nere och inte hittar på någoting annat!
Nu ska jag dra till Väla, ihopp om att finna presenter till Mamma och Bror (ser lagom fram emot Väla besök-de suger!).
Softa lungt och Pic Out!

2007-07-18 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback