Telefonplugg

Så har Elina och jag pratat i telefon ytterligare ett antal timmar idag, men jag måste erkänna att det är ett riktigt bra sätt att plugga på! Att utbya tankar och funderingar om olika uppgifter gör det lättare att minnas efteråt, som till exempel de urjobbiga frågorna om inkomstskatter... Igår tror jag att vi diskuterade det i 2 timmar och säkert nästan lika länge idag, men nu vet vi faktiskt hur vi ska göra och det är huvudsaken=)! Nu hade jag tänkt gå igenom allt en gång till och hoppas att det mesta fortfarande sitter, sen lägger jag nog detta åt sidan för att låta det sjunka in. Det är innebandyträning ikväll och det ska bli riktigt skönt att få tänka på något annat än bara redovisnings- och beskattningsregler!

Kommentarer
Postat av: Scott

Telefonplugg.. kanske något man borde testa, haha :D Ses ikväll gumman. MINA VADER ÄR SOM STEN :S

2007-01-10 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback