Slut

Så nådde även jag en gräns då det bara sa stopp... Alla spänningar som jag har haft under en längre intensiv period tog ut sin rätt och för ett par timmar sedan var jag tveksam till om jag skulle orka skriva min tenta imorgon. Vi har en viktig innebandymatch precis efteråt och tanken på att skolan skulle påverka min prestation på banan gör mig ännu mer stressad. Tänk vilken mardrömsdag om tentan går åt skogen och om jag dessutom gör bort mig fullständigt på planen...

Bort med negativa tankar, tentan kan jag som ett rinnande vatten och jag har aldrig kännt mig i bättre fysisk form än vad jag gör nu;)! Imorgon kan jag inget annat än att lyckas!!!

Kommentarer
Postat av: nelle

fan vad göttt :) det kommer gå braaa! ses senare gumman. pusss

2007-01-13 @ 11:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback