Gymmet

Om blickar hade kunnat döda... Madde och jag såg vettskrämda på varandra när de mörka ögonen stirrade först på oss och sen bara ner i golvet. Trött och lite småirriterad satte sig denna person på en motionscykel. Vi vågade inte säga något med risk för att vulkanen skulle svämma över, men efter ett par minuter tog vi oss försiktigt fram och bröt tystnaden. Det värsta morgonhumöret hade lagt sig och nu var det inga som helst problem, även om det då och då kom några pikar till oss om varför vi skulle träna så tidigt på morgonen;) Hehe... Men Madde och jag hade rätt roligt åt dig Emma, hoppas att du inte är alltför trött just nu=)! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Nelle

HAHAHAHAHAH EMMAAA W!!!!

2007-01-16 @ 11:06:13
Postat av: Emma

så roligt var de inte... mest irriterad är jag över att när vi säger 9 så e ni där halv!! =) då ligger jag efter...... hatar att gå upp tidigt när jag inte måste!! =)=) ses ikväll!

2007-01-16 @ 12:23:20
Postat av: Emlan

Till Emma: Men du frågade ju mig dagen innan om jag hade tänkt åka dit där vid halv nio och det sa jag ju att jag skulle...;) Jag kör gärna kondition en halvtimme innan vi börjar med styrkan så det är därför jag är där tidigare än vad vi sagt=)! Ses snart!

2007-01-16 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback