Torsdag

Idag hade vi ännu en värdelös föreläsning i metodkursen, men denna gång tog vi vårt förnuft till fånga och åkte hem under vår första paus=) Rätt gott att få några extra timmars ledigt som jag egentligen inte hade räknat med... Innan jag tar mig för något annat får jag nog gå och vila en liten stund då jag känner att jag inte har fått alla timmars sömn under de senaste nätterna. Jag är som sagt rätt glad för att gå upp tidigt oavsett om jag är ledig eller har något inbokat och med tanke på vissa sena träningspass så blir sömnen lite lidande. Men det blir max en kvarts vila, sen ska jag ordna klart allt med jobbet. Det är fortfarande vissa matchdagar kvar som jag i nuläget ska jobba på och de måste jag hitta en ersättare till. Förhoppningsvis så löser det sig lika smidigt som det brukar göra.

Innebandyträning ikväll, det gäller att vi gör en kanonträning om vi ska kunna rå på lördagens motstånd Falun. Lite underskattning från deras sida samt att vi presterar på topp så kan vi säkert skrälla. Dessutom brukar motståndarna lägga mycket energi på vår dåliga hall och det ska vi ta till vara på...=)!

Kommentarer
Postat av: Scott

Faktiskt en positiv sak ang. vår nastyhall, hahah. ses ikväll :D

2007-02-01 @ 12:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback