Kamera

För någon månad sedan lämnade jag in min kamera för reperation då den under en längre tid hade tagit suddiga bilder. Jag hämtade den idag och skulle prova och se ifall det hade blivit bättre. Det hade den verkligen blivit, men de hade ändrat helt och hållet på mina inställningar av språk så nu är allting på japanska eller något av de rit- och figurspråken. En massa okända tecken överallt och det går inte att tyda hur jag ska kunna ändra det till svenska igen... Jag har suttit och läst i instruktionsboken men där står det bara att språkförförfrågning görs automatiskt när du startar kameran första gången, sen görs inte det igen. Typiskt reperatösnissar, de skulle väl vara roliga och driva med mig! Jag tycker dock inte att det är särskilt roligt...

Kommentarer
Postat av: Pillan

hahahaha!hoppas du fårigång den snart,evigheter sen vi fotade,måste uppdatera:)!Love U!Puss puss puss

2007-02-20 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback