Skola eller innebandy? Jag slapp välja=)

Jag var ytterst tveksam till om skolan skulle ställa upp på våra krav angående tentan vi ska ha den 12/1 (vi har nämligen tidigare hört studenter som har velat skriva på en annan tidpunkt pga bröllop m.m. men det har inte accepterats). Idag fick vi ett mail där den kursansvarige läraren hade beslutat att flytta ordinarie tentamenstid till kl. 8-13, och detta för enbart vår skull. Hela klassen får nu skriva den på morgonen istället, vilket jag i och för sig inte tror att de har några större invändningar emot. Att vi som daminnebandyspelare skulle tas så seriöst från skolan hade jag dock aldrig trott. Med lite förutfattade meningar hade jag förr kunnat tänka mig att de hade ordnat ändrad skrivtid för en allsvensk herrfotbollsspelare eller en elitseriespelade ishockeyherre... I vilket fall som helst så är vi väldigt tacksamma för att vi fick möjligheten till att både skriva tentan och spela match.

Kommentarer
Postat av: nelle

fan vad gött :D:D:D:D

2007-12-21 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback