Nu kan julen komma när den vill

I onsdags åkte jag till Väla för att handla mina sista julklappar. Jag tror nog aldrig att jag har varit ute i så här god tid innan. Det är alltid något man sparar in i det längsta för "tänk om man kommer på något klockrent att köpa" (vilket man ändå aldrig gör...) För en gångs skull känner jag mig dessutom nöjd med alla mina inköp och där är nog inget som jag har köpt bara för sakens skull.

Jag passade även på att shoppa lite till mig själv. Det är alltid roligt med lite nytt och nu till jul brukar det bli mycket festligheter=)! Ett par nya skor, en klänning, en tröja samt lite accessoarer blev mitt facit. Jul är en generös högtid och då måste man ju vara det mot sig själv också...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback