Lugnt för mig, hårt för andra=)

Denna helg hade vi spelledigt och vi passade då givetvis på att planera in en lagfest. Att vara ifrån varandra kändes inte som ett alternativ...;) Madde bjöd hem till sin lya där vi började med en tacomiddag, smarrigt! Jag skulle upp och jobba och fick därför hålla mig till mitt vattenglas. Trots att det var tråkigt att jag inte skulle med ut så var det rätt intressant att studera allas förvandling. Jag fick höra en massa historier, och vissa mer än en gång...;)

Kareoken skulle givetvis fram. Mikrofonerna fick vi inte igång, men det var nog tur för vilka stämmor alla fick till... Jag och Linda fick gatupublik och funderade starkt på att sätta upp en lapp i fönstret: "Vi tar endast sedlar" Haha, men det blev vi aldrig färdiga till. Det skulle kanske annars vara ett alternativ, att showa på stan så vi drygar ut vår säsongskassa?! Det känns väl inte jätte lockande nej...;) Sista timmen var det mycket som hände och lite kalabalik blev det allt, men när alla kände sig redo körde jag vägen via Bahnhof för att släppa av mina kära lagkamrater/tränare. Därefter begav jag mig mig hemåt för att krypa ner och få några timmars sömn innan jobbet kallade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback