Lillejul med dutt

Efter en gemensam julmiddag, tillsammans med familjen, begav jag mig iväg till Elina. Vi hade bestämt oss för att ha en helkväll med Bingo Lotto. Precis som Scott skulle vi också vinna tillbaka våra julklappspengar...;) En massa godsaker hade vi dukat fram och vi duttade för fulla muggar när numren lästes upp. Tyvärr blev det inga vinster, men på något sätt känns det som om Bingo hör till den 23:e. Elina hade tänkt att vi skulle skriva julklappsrim på hennes paket och hade räknat med lite hjälp från mig. Vanligtvis brukar jag inte tycka det är så svårt att komma på sånt, men igår blev det inte mycket att hurra över... Efter mina oseriösa förslag om osa och nosa, fight på day och night lyckades vi till slut få ihop några som var hyfsat bra i alla fall=)

Det var en jätte mysig lillejul, vilket jag i och för sig visste att det skulle bli. Med dig Elina har jag aldrig tråkigt=)!

Kan ni lista ut vad detta är=)? Tänkte väl det, inte jätte svårt direkt...
"Köttbullar, korv och skinka vill vi inte längre att du ska stinka. Ett eller två sprut, kommer ge ifrån sig många manliga tjut"


Kommentarer
Postat av: scott

ingen vinst här heller. jävla mög! haha. GOD JUL EMLAN!!!

2007-12-24 @ 18:17:13
Postat av: Elina

Stort tack för hjälpen gumman! Dem var i särklass bäst ikväll=)! Ladda för img o än en gång stort tack för de superfina julklapparna! Love you min allra bästa vän! Puss puss

2007-12-24 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback