Det är nu man har fått sin dom...;)

Denna vecka har jag haft mitt personliga samtal med Krille. Det är många som inte tycker sånt ger något, men för egen del hävdar jag motsatsen. Enda sen jag var liten har jag tyckt att kvartsamtal och liknande har varit lite spännande... Man får i lugn och ro tillfälle att framföra sina egna åsikter samtidigt som man får reda på vilken uppfattning andra har om en, givande! På gårdagens samtal kom det väl inte upp några jättenyheter, utan jag kände att det mesta som Krille sa hade jag förberett mig på att höra. En negativ sak var att jag var lite "för seriös". Jag hade tänkt ändra på det från och med nästa vecka. Jag ska strunta i egenträning, gå ut och festa dagen innan match, äta middag precis innan träningen börjar, droppa in tio minuter för sent till samlingarna, medvetet glömma matchkläderna till bortamatcherna osv. Jag lyssnar alltid på vad min tränare säger...;)

Lugn Krille, jag fattade vad du menade. Jag kunde bara inte låta bli att överdriva det lite...Hehe! Såna drastiska förändringar lär du aldrig få se mig göra...=)!

Kommentarer
Postat av: nelle

hahahah fan vad gött "ut och festa dagen innan match" :D ses imorgon gumman..

2007-12-07 @ 18:27:22
Postat av: hmm?

passa dig! =)

2007-12-08 @ 02:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback