Bytte klubba mot tyngder

Jag är nyss hemkommen från dagens träning. Istället för vårt "nattpass" körde vi stabilitetsträning med Anne. Vi inledde med spinning, som inte direkt är lagets favoritgren, men med lite gó musik och lite peppande lagkamrater gick det ändå rätt så smärtfritt=) Därefter fortsatte vi med olika knäböjsövningar, som i slutet sög riktigt ordentligt. Imorgon lär det bli säkert bli jobbiga toalettbesök, har man väl satt sig ner kommer man väl inte upp igen...;)

På torsdag gör vi entré i DM. Jag har alltid tyckt att det har varit en rolig turnering och ser fram emot den i år också. I fjol lyckades vi inte försvara våra senaste års guld, utan vi får försöka ge det ett nytt försök nu istället. Motståndarna är division 3 laget Backalirarna och för dem kan jag tänka mig att detta är årets match. På pappret borde det inte vara några problem för oss, men alla vet att med fel inställning kan allt hända!

Kommentarer
Postat av: maurre

jag längtar längtar lääängtar så mkt till torsdag :) jag är helt laddad! DM är kuligt! Ses på onsdag, hoppas träningen gick bra idag! PUSS BABY!

2007-12-11 @ 00:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback