Beslutsångesten gjorde mig till en stinkbomb...=)

I början på veckan hittade jag ett presentkort som jag helt hade glömt bort att jag hade fått. Det var till parfymeriaffären Unik. Giltighetstiden var bara ett år och sista dag för användning var som imorgon. Innan kvällens träning åkte jag därför till stan för att utnyttja det. Den parfymen som jag hade bestämt mig för att köpa var givetvis slut och det var bara till att sätta igång och leta upp någon annan (det känns ju alltid roligare att testa någon ny sort...) Det var verkligen rena djungeln och efter att ha luktat på mängder av olika dofter kände jag knappt någon skillnad längre. Efter många om och men valde jag i alla fall en som verkade helt okey. När jag kom till träningen kändes det som om dofterna stod som ett moln runt mig. Förhoppningsvis överförde sig lite av aromerna till våra underbart härliga västar...;)

Kommentarer
Postat av: m.

du är så sexig ;)

2007-12-20 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback