Spelarråd

Kapten, vice kapten, kamratstödjare samt två stycken extra personer som tillsammans med de tre övriga skulle bilda ett spelarråd. Detta skulle bestämmas på gårdagens innebandyträning och alla lämnade in sina röster. Jag blev utsedd till kamratstödjare. De egenskaper jag själv gick efter när jag skulle välja en person till den posten var att det skulle vara en jag litade på samt kände förtroende för. Jag vet inte hur övriga spelare har tänkt, men det känns i alla fall som en ärofylld utnämning. Jag ser mig kanske inte som en särskilt given person att lösa eventuella konflikter då jag själv är relativt konflikträdd och därför sällan behöver engagera mig i såna saker. Jag har till torsdag på mig att godkänna mitt "uppdrag", men det skulle kännas snopet att avsätta sig en post som har avgjorts genom lagets vilja.

Spelarråd:
Kapten: Ellinor Nilsson
Vice kapten: Juliana Jönsson
Kamratstödjare: Emelie Ohlsson
Extra 1: Emma Wahlström
Extra 2: Antonia Andersson

image45


Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå Extra? låter inte bra...... heter spelarråd =) ha de så skoj på träningen ikväll...
puss

2007-08-15 @ 10:11:13
Postat av: Emlan

Till Emma: Fick inte ihop det riktigt annars... meckigt att skriva spelarråd 1 och 2, låter som om vi är typ tre stycken spelarråd då...så därför jag skrev "extra"..men du har kanske ett bättre namnförslag på er två...;)?!

2007-08-15 @ 14:18:08
Postat av: Scott

Jag skrev dig på kamratstödjare :P hihi. Ses ikväll gumms!

2007-08-15 @ 16:26:17
Postat av: Frida

Vad bra kortet blev!! Du var grym i söndags. En repris på söndag vill jag gärna se=) hadé fint Kramar

2007-08-15 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback