Man kan aldrig börja för tidigt...

Att vara ute i god tid är ett måste när jag ska iväg någonstans. Det kvittar om det handlar om en endagsutflykt eller om det är en lång semester för att slänga ner allt i en väska på tio minuter är inget alternativ för mig. Denna vecka har laget trimmat mig för att jag så gott som i går hade packat färdigt allt inför helgen. Jag har själv svårt att begripa dem som kan göra allt samma morgon de ska iväg. Att komma till ro och somna kvällen innan i vetskap om att jag skulle gått upp och packa ner allt snabbt och inte glömma något hade varit omöjligt för mig.Det är väl tur att vi är olika och som mamma sa innan idag: "Jag är precis likadan så det har du nog fått av mig"

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah ja men att vara klar på måndag när vi ska iväg fedag är kanske lite att ta i hihi =) men de e lugn vi tycker om dig ändå! =) hihi snart dags för träning... ses puss

2007-08-06 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback