Söndag

Nu ska Elina och jag snart bege oss till stranden. Jag vill höra allt som hände igår och jag kan inte tänka mig annat än att det var händelserikt, för det är de alltid på de festerna...;) I eftermiddag lutar det åt att jag åker och kollar på ÄFF. Det är inte så många gånger man har tillfälle att se dem då deras matchdagar brukar vara våra matchdagar. Denna söndag kommer bli lika avkopplande som gårdagen vilket i och för sig kan behövas då vi ska springa cooper-test med innebandyn imorgon, jag hatar verkligen sånt!!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ännu en dag på stranden är till enda, gud vad bra vi har det gumman! Lika mysigt som vanligt! Kul att Bengan oxå kika förbi! Lycka till på testet ikväll, lovar att tänka på dig! Love you min bästis! Puss puss!

2007-04-16 @ 15:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback