Minnena kommer tillbaka

Jag hade tänkt att få lite ordning på papper och tidningar som bara har blivit liggande i en låda. Mitt i allt rensande dök plötsligt mina gamla dagböcker upp. Jag började läsa och jag skojar inte om jag satt där i två timmar, tiden bara rann iväg! Första gången jag skrev var jag bara sex år. Det blev en möjlighet att åreruppleva gamla minnen med allt ifrån vem jag önskade att få alla hjärtans dag brev av till vad vi hade gjort på våra semesterresor. Jag hade verkligen skrivit om allt mellan himmel och jord vilket var riktigt kul att läsa. Nu ska böckerna stoppas undan igen för att om några år kunna ge mig några góa skratt igen. Så mycket sorterat blev det dock inte, men det får jag ta väl ta en annan dag istället...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback