Darrar som ett asplöv

Snacka om grymme träningsvärken från gymmet igår, så fort jag försöker göra något med mina arbar så bara darrar de...=) Det är i och för sig skönt och veta att det har tagit något, men inte när det är match ikväll. Det är nästsista träningsmatchen med fotbollen innan seriepremiären och det ska bli riktigt kul att spela! Sista matchen är på lördag, men där kommer jag troligen bara att spela första halvlek då vi har uppstartsmöte med innebandyn. Jag fick egentligen dispens för att spela hela matchen, men då missar man ju halva mötet och det känns som om jag ger ett oseriöst intryck då... Jag hoppas i alla fall att de har något att komma med så att det inte är som vanligt med att vi bara sitter där medan de säger att inget är bestämt ännu och då kan de inte berätta något.... Aja, det blir säkert bra till slut!

Ikväll är det Täby-Pixbo på TV och det är lite synd att man missar den matchen, för gud så bra den förra var! 9-9 efter full tid säger väl det mesta. Det är nästan bud på att spela in kvällens, men det känns lite kryddat. Jag tror jag skyndar mig hem efter fotbollsmatchen istället så hinner jag i alla fall se sista perioden=)!

Förresten, jag har glömt att berätta att jag faktiskt fick en gitarr när jag fyllde år=)! Jag försöker spela lite här hemma, och det är nog inte de ljuvligaste tonerna... Fingerspel är inget jag har lärt mig så mycket av  ochdärför blir det mest ackord, vilket betyder att jag måste sjunga till... Jag säger bara stackars familjen...Haha! Äsch, de får stå ut. Lika väl som att jag måste lyssna på brorsans musik som dunkar i hela huset så har jag nu fått min möjlighet att ge igen lite...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback