Inflyttningsfest

Jag var på en riktigt rolig inflyttningsfest i helgen! Det var en sån fest som man egentligen inte hade behövt lämna för utgång utan de som man brukar ha roligt med ute var redan där... Tack Bengan och Daniel!

Kommentarer och händelser som förgyllde kvällen:

"Det känns som om jag har hur mycket post som helst på cykeln"  Tack för den Babs...;)

"One-touch, funkar det lika bra som på reklamen eller..." Pillan och jag fungerar som vanligt testpanel=)

?Sista kungen, vilken nitlott??
Det gäller att hänga med i svängarna Mackan;) Jag kan nu avslöja att jag fick den sista kungen innan dig, men särskilt koncentrerade var inte ni andra så det var inte så svårt att komma undan den?Hihi!

"Det skulle vara skönt att sätta sig och vila på papperskorgen. VA?? Höll den inte för mig och min hamburgare..." Babs igen som blev förvånad över hur lite som får plats i en papperskorg utanför Lindens...Haha!

"Vilken tur vi har att det inte regnar nu när vi ska cykla hem" Eller hur Emma, nästa sekund är det som om himlen har öppnat sig... Vadå dyngsur!

Kommentarer
Postat av: Nelle

And HOTTIE was there :D Ja, du vet vem jag menar, haha! ooh! Ses ikväll gumms. usch, vill inte springa cooper imorgon :(:(((:(:(:(:(

Postat av: Elina

Hej gumms!Gud vad kul att läsa, du e så duktig på att skriva! Även om jag har hört allt i telefon redan en massa gånger så e de så kul att läsa det om och om igen!Så mycket som har hänt denna sommaren o så kul vi har haft det!Härnäst väntar Pelle med mysgänget,hihi=)!Vi ses img på vår lilla miniweekend med vårt underbara jobb!Love you för alltid min bästis!Puss puss

2006-09-08 @ 11:19:32
Postat av: emmapemma

Dyngsur det vill jag lova att jag var! =) haha och japp Nelle han HOTTIE var där sa ju att du skulle följt med.=)

2006-09-08 @ 15:10:25
Postat av: emmapemma

Dyngsur det vill jag lova att jag var! =) haha och japp Nelle han HOTTIE var där sa ju att du skulle följt med.=)

2006-09-08 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback