Äntligen


Serien har dragit igång och jag bara längtar efter att få tillbringa den kommande helgen med mitt glada IBC-gäng! Känns som att det var längesen vi hade det så här kul. Premiären gick spelmässigt väldigt bra, dock inte lika bra resultatmässigt... Pixbo stod för motståndet och det var i förväg inte en bortamatch som vi skulle ta poäng i. Men efter två spelade perioder ledde vi med 3-2. En hel del slarv och ett par individuella misstag gjorde att segersiffrorna skrevs till 6-3. Dock var det en match som vi överraskade många i och vi har nu bevisat att vi kan, om vi bara vill. Med det hjärta och den glöden som lyste från alla oss tjejer kommer vi att klara oss utmärkt i den nya raka elitserien.

På fredagmorgon åker vi iväg med vår kära buss för att på lördag möta Örnsköldsvik och på söndag Falun. Jag hade känt mig nöjd ifall vi hade fått med oss fyra poäng hem efter denna helg, och tänk vad mycket lättare färden hem kommer att gå=)!

Äntligen

Kommentarer
Postat av: Nelle

FAN VAD KUL DET SKA BLI :D:D:D Wohooooo! Förresten, tittade precis på bilden på zorronet. Vadå att jag ser pittögd ut, HAHAHAH. Jaja, den bjuder jag på :D Puss gumman

Postat av: Nelle

HAHAHA, ja, jag såg HELT KLART vilken låt det var. fan vad fult det måste sett ut alltså.. haha.. så ballt när vi hörde några, stannade upp, tittade på varandra och skyndade oss tillbaka :D hahaha. Ses på onsdag :) Puss spionkompanjon :)

2006-10-09 @ 20:19:34
Postat av: Nelle

EMLAAAAAAN, du får blogga lite mer. SÅ kul att lääääääsa :)

2006-10-15 @ 19:07:39
URL: http://cornelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback