Umeå

Tänk vad mycket roligt som kan hända under en Umeå-resa tillsammans med vårt glada och härliga innebandygäng=)!

Helgens lärdom: Allt man säger i en tågkupé hörs väldigt tydligt in till grannarna... Välj dina ord med omsorg!

Helgens ord: LÖK. Emma har smittat en stor del av spelarna med denna fruktansvärda sjukdom...Troligt!

Helgens insats: Måste utnämna Madde och mig till det. Att gå och lägga sig två på natten och sen gå upp klockan halv åtta dagen efter för att plugga kändes stort. Kan ju säga som så att det tog några timmar innan övriga lagkamrater pallade sig upp...=) Att vi sen inte lärde oss särskilt mycket har mindre betydelse, tanken var i alla fall god!

Helgens räddanade ängel: Resan hade varit mycket torr om inte Toyan hade bidragit med sitt lepsyl. Tack=)!

Helgens "look-a like": "Mats the man" och Henrik Hjelt. Att det sen blev en liten fling mellan honom och en i laget tänkte jag vara snäll att hålla tyst om;) Men vad händer om vi går in och lägger oss i den andra kupén? Haha, så klockrent MA!

Helgens låt: Byz - Why do we always fight. Den har gått varm i öronen på mig under tiden jag pluggat. Sorglig (kännt tårarna bränna emellanåt...) men ändå så underbart skön!

Helgens flopp: Att åka till Umeå och inte få med sig en enda poäng hem samt en målskillnad på 23-2. Jag vill inte ens tänka tanken...

Helgens lista: Madde och jag har stått för vår del. Nu är det bara du kvar Emma. Jag lovar dig, du kommer inte undan...;)

Kommentarer
Postat av: emma

sluta hitta på skaer..=)=) haha

2006-10-24 @ 13:55:53
Postat av: emma

saker ska det stå..=)

2006-10-24 @ 13:56:13
Postat av: nelle

Fan vad bra skrivit, hahahah :D

2006-10-24 @ 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback