Trist

Så var den 16:e tentan skriven... Dock var detta en av de svåraste jag har varit med om! Tydligen var det fler som tyckte det då i stort sett alla vi 100 som läst kursen satt tiden ut, och det är ytterst sällan det händer! Fem timmar för att svara på tio frågor, orimligt egentligen! Dessutom sa hon som lämnade in tentan före mig att hon hade bommat den tre gånger innan så detta var alltså hennes fjärde tenta i detta ämne. Inte nog med det så var dagens tenta den svåraste av alla de hon skrivit... Känns ju roligt... Jag lever på hoppet om att det ska räcka med en gång för min del...=) Hoppas kan man ju göra tills man vet=)!


Kommentarer
Postat av: nelle

tack för kommentaren :P kul att du iaf läser och kommenterar :D nej, träningen gick så hiiiiimla dåligt för mig, skämdes tom mellanåt. jag var en RIKTIGT 0a idag. haha.. usch ja, revansch mot mig själv imorgon :) du är lika bra som alltid! sveriges tuffaste back :) det är bra det :) puss honey

2006-10-25 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback