Soft

Dagen efter man har skrivit  tenta har man en så skön känsla. Man kan göra precis vad man vill utan att få dåligt samvete för att man inte pluggar. Så i morse fortsatte vi med utdelningen av elit innebandy tidningen. Riktigt härligt att komma ut på promenad ett par timmar på morgonkvisten! En lång varm dusch väntade här hemma och sen mammas hemlagade soppa och hembakade bröd. Mums=)! Nu ska jag tända lite ljus på mitt rum, sätta mig i min myshörna, lyssna på lite soft musik och läsa en tidning. Det gäller att passa på för nästa vecka börjar vi den nya kursen i skolan...;)

Kommentarer
Postat av: Nelle

Japp, den är riktigt bra den låten. Läste om den i din blogg, det var så det började :D hehe. Alltså jag vet fortf inte om det blir Bahnhof :P Får se! Ses imorgon. VINNAAAAAAA! Pusss gumman

2006-10-27 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback