Fotboll vs Innebandy

Nu börjar snart nästa års fotbollssäsong dra igång och jag står som vanligt inför samma val; ska jag satsa på fotbollen eller innebandyn 2007? Jag måste erkänna att det känns lockande att prova på fotboll högre upp i seriesystemet. För ett par år sedan provtränade jag med Stattena men kom då fram till att jag inte var villig att ge upp innebandyns elitsatsning för fotboll i div.1 eller 2. Denna gång är det Eskilsminne som ringt. Visst är jag sugen på fotboll, men nu har jag inte spelat på ett tag och är jag villig att offra innebandyn denna gång? Svaret lär troligtvis bli desamma som sist. Frågan är bara om jag kommer prova någon månad eller om jag säger nej direkt. Hmm, vi får väl se. Men nu ska jag i alla fall koncentrera mig på innebandyn. Vi möter Skellefteå imorgon och då är det bara vinst som gäller! Hade suttit fint med en seger så att vi hade fått visa vår hemmapublik segerlåten;)!

Kommentarer
Postat av: Nelle

EMLAN, jag röstar på Innebandyn 2007 ;) hihi. Förresten, i Eskils spelar en i min klass :) Hihihi! Bra lirat idag din krigare (som spanky säger) :) (L)

2006-11-19 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback