Många bollar i luften

Stress, stress, stress. Det är så mycket som händer just nu och de senaste veckorna har jag haft en vardag som mest har känts som en transportsträcka till helgen. Jag går upp klockan 4.40 på morgonen och sedan går dagen i ett tills det att jag går och lägger mig på kvällen. Nu är dock innebandyn slut vilket innebär att jag frigör minst 10 timmar per vecka (mycket mer om man räknar in bortamatcherna). Jag trivs egentligen väldigt bra med att vara uppbokad (till en viss gräns) och jag är något av en expert på att få ihop mina dagar så att jag hinner med så mycket som möjligt. Ett exempel på det var min torsdag: 
 
Kl. 4.50-5.50: Morgonträning
Kl. 5.50-6.15: Dusch och frukost
Kl. 6.15-7.00: Dammning och dammsugning av lägenheten, vikning av tvätt
Kl.7.00-18.30: Jobb
Kl.19.15-21.15: Innebandyträning
Kl.21.45: SOVA
 
Vill man så går det! =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback