Fredag-måndag: Konferens i Prag

Fyra dagar i en storstad, då hinner man med att göra ganska mycket... 
 
Mitt team i Skoda-rallyt!
 
Ett av tävlingsmomenten
 
 
Vi bodde längs denna huvudgata, vilket var så nära centrum man kunde komma!=)
 
Lunch på ett känt bryggeri
 
Här får vi instruktioner inför vår segway-körning
 
Min grupp inledde med en åktur uppför ett högt berg 
 
Hej jag heter Emelie och är 10 år! ;) Observera den fina utsikten över stan=)
 
Terrängkörning var utmaning nummer två
 
Jag förbereder mig inför tävlingsdelen, slalomkörning!
 
Tekniken för segway-slalom var ungefär densamma som skidåkning
 
 
Om man rörde på denna staty så betydde det lycka och det vill man ju inte vara utan!=)
 
Shopping, fina middagar, promenader, drinkar, träning, kvalitétstid och mycket annat hann jag också med - med strålande sol och 27 grader varmt så visade Prag sig från sin bästa sida!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback