Innebandyträning med Länsförsäkringar

Idag var det jag och tio grabbar som samlades i en liten gymnastiksal i Helsingborg för ett träningspass. Jag som älskar stora ytor, riktiga mål och sargspel har lite svårt för att anpassa mig till ribbstolar, småmål och tekniska finesser, men även om förutsättningarna inte är de bästa för mig så är det faktiskt väldigt roligt. Svettdropparna flödar och emellanåt bjuds det på riktigt fina kombinationer - det är helt enkelt ett roligt sätt att röra på sig!=)


Kommentarer
Postat av: Elina

Menar du att våra tuffa löppass på morgonen inte är lika roliga;)?!
Tack för sällskapet imorse:-)

2012-10-16 @ 21:50:02
Postat av: Emelie Ohlsson

Hahaha... Var sak har sin charm, men jag tror nog att jag bjöd på fler leende under innebandypasset än vad jag brukar göra på våra morgonpass;) MEN kvalitetstiden med dig är det inget annat träningspass som slår!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback