I lördags gick jag utanför mitt "trygghetsområde" - hej jag heter Emelie!

För ett tag sedan fick jag en inbjudan till Eriks kräftskiva. Det var ett femtiotal personer bjudna, men när jag kollade igenom svarslistan på Facebook så fanns det ingen jag kände. Eller värden givetvis, men sedan vi gick ut nian så har vi bara träffats ett fåtal gånger. Den vanliga Emelie hade tackat nej direkt eftersom det känns lite jobbigt att gå på en fest där man är totalt okänd. Denna gång så överraskade jag dock mig själv genom att tacka ja, vilket jag inte ångrar för en sekund. Kvällen blev väldigt lyckad och den innehöll faktiskt allt som en riktigt bra kräftskiva ska göra!=)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va härligt att kvällen blev lyckad! Jag gillar "nya" Emlan ;) kram <3

2012-08-30 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback