Boule-turnering 24 augusti

I fredags var det tid för ännu ett företagsevent och denna gång var det precision och taktik som stod i fokus. På förhand kändes boule inte särskilt spännande, men jag måste säga att det var överraskande kul. Att sen mitt lags fina resultat hade en betydande roll här ska jag väl kanske inte sticka under stolen med;) Alla lag spelade fyra matcher var och ju fler matcher man vann desto svårare blev motståndet. Man skulle kunna säga att det var ett löpande slutspel. Efter tre omgångar var mitt lag obesegrat och av totalt 67 lag var vi 6 lag som hade vunnit alla matcher. I sista matchen ställdes vi mot ett av de andra vinnarlagen och här tog vi en förkrossande seger. Tyvärr räckte det inte hela vägen utan vi föll på "målskillnad". Vi hade +25, tvåan +26 och ettan +27. Lite surt, men samtidigt kan jag inte vara annat än nöjd med en sådan boule-debut!=) Dagen avslutades med en middag samt prisutdelning på restaurangen Sillen och Makrillen
 
Baker Tilly lag ETT: Johan, jag och Nisse
 
Baker Tilly lag TVÅ: Jonas, Ida och Liz
 
Baker Tilly lag TRE: Jan, Eva och Urban
 
Vi poserar glatt framför vår nya fina företagsbil=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback