Glad Midsommar


Midsommar firade jag i Hjärnarp tillsammans med ett gäng härliga människor=)


Värdparet Frida och Alex


Frida och jag


Sofia i en fin midsommarkrans


Oscar och Sofia


I full gång med lekar


Jag och Jimmie var inte dem bästa på att spika, men man kan ju inte vara bra på allt;)




Jag hade inga problem med att agera extramamma åt söta Neo...


...vilket inte Elina heller hade. Behövs barnpassning så är vi frivilliga=)










Grillmästaren


Daniel och Elina






Carro




Med ett leende på läpparna=)




Mina underbara vänner, tack för en fantastisk kväll <3

Två månader gamla (ja det är sant, trots allt hår och den tuffa frisyren=) Neo charmade många av oss och han är verkligen en liten guldklimp, så otroligt söt och gudomligt bedårande! Mamma Frida och pappa Alex kan vara stolta föräldrar, titta och njut på dessa härliga bilder=)













Kommentarer
Postat av: Elina

Tack alla för en fantastisk em/kväll!

2011-06-27 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback