Min morgon

Vid klockan 5 i morse tog jag min dagliga promenad. När jag hade kommit tillbaka kände jag helt plötsligt för att städa. Hur ofta händer det på en skala? Jag bestämde mig därför att ta tillfället i akt och började damma. När jag drog fram dammsugaren tänkte jag en kort sekund på mina grannar, men viljan över att få allt klart innan jobb blev större än respekten för sovande grannar. Det var ju dessutom en vanlig arbetsdag och de flesta borde ha gått upp vid detta laget. Om någon dessutom skulle ringa på dörren och klaga så hade jag redan tänkt ut vad jag skulle svara:

- Jag välte ut ett helt sockerpaket och var TVUNGEN att dammsuga upp det...


Kommentarer
Postat av: My Gullberg

Det kallar jag effektivitet! :) Kramar

Postat av: Elina

Du e inte klok ;) Love<3

2009-11-18 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback