Är det sånt här man egentligen ska hålla för sig själv...

Under min anställning på Nyström & Partners har jag fått en massa broschyrer och tidningar med allt ifrån skatteregler till olika ekonomiartiklar. Jag har hela tiden tänkt att jag skulle läsa dem, men den där lediga tiden har bara sprungit iväg. Nu när jag skulle vara sjukskriven så tog jag tillfället i akt att ta med mig allting hem för att i lugn och ro kunna gå igenom det. Fram tills idag ska jag väl inte påstå att jag har gett informationen någon vidare uppmärksahet, men nu plockade jag faktiskt fram det. Anledningen till det var att min förra arbetskamrat precis har öppnat eget och ville ha hjälp med ekonomibiten och jag kände att jag kunde få en hel del vägledning från mina tidningar. Jag har nu lovat mig själv att jag verkligen ska ta tag i detta, för lite måste jag ju utvecklas trots att jag är sjukskriven! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback