Utvilad för en dag framför TV:n med alpina VM

I natt har jag sovit jätte gott och inte vaknat en enda gång. Jag har till och med kunnat ligga på sidan och att slippa det där jobbiga ryggläget är underbart=) Jag har ju fått lite tips från Frida och Marika om hur jag ska lägga kudden för att undvika smärta och det har faktiskt fungerat. Tack för det mina korsbandsvänner=) Min fot har dock svullnat rejält och går nästan att jämföra med en äldre människas fot en varm sommardag. Den är stor som en ballong samtidigt som det tittar fram två bilringar när jag har tagit några steg...;)

Jag fick precis ett samtal från jobb. Tydligen hade vi förtur när det gällde biljetter till Madonnas konsert i Göteborg i sommar, men tyvärr så ligger den samma helg som Båstad Outdoor Open troligen kommer att spelas. Turneringen har inte spikat datum än, men den information som jag har fått säger att det kommer vara den 7-9 augusti, typiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback