Balrog - FBC 12-3

En usel uppvärmning ledde till en värdelös första period. Vi hittade inte rätt någonstans och att vi tog en timeout efter två minuter säger nog det mesta. Vi sitter nu i en ganska obekväm situation och inför helgens matcher krävs det en extra kraftansträngning från alla. Vi ska inte förlita oss på att Västerås förlorar utan detta ska vi avgöra på egen hand. IKSU och Övik är inga lätta motståndare och statisktiskt sett har vi inte oddsen på vår sida. Som så många gånger förr har det dock bevisats att inställning slår klass och nu är det hög tid för Engelholm att ta chansen. På med blåstället, våga ta smällar och stå upp för varandra. Vi har kapaciteten och vi har viljan, låt det för en gångs skull gå vår väg!

Kommentarer
Postat av: virre

Varit inne och snokat en del hos dig nu och din sida är toppen. Gällande sista inlägget har jag tagit fram mitt blåställ och till helgen ska jag få va med och ta de först poängen i elitserien för min del=) bättre sent än aldrig=) Jag ska ta mitt ansvar!

2009-02-24 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback