Parken i Köpenhamn

I fredags var tiden inne för årets stora julfest med Nyström & Partners. Direkt efter jobb satte vi oss på bussen med siktet inställt på vårt kära grannland.


Jonas hade en lite udda matkombination. Lax, räkor, leverpastej och risalamalta på samma tallrik kändes inte särskilt lockande för min del. I övrigt har danskarna ett annorlunda julbord. Jag som alltid kör stenhårt på köttbullar och prinskorv fick vara utan det denna gång. Laxen var dock himla god och det är något som jag tänker önska till julafton!


Snapsvisornas ledare, Karin och Nisse=)


Varannan vatten är klokt att följa, bra Peter! Det fanns dock några som glömde bort det;)


Elisabeth och Ceciia


Underhållningen delades mellan flera olika artister, men som svensk var det Sanne Salomonsson som var det stora namnet.






Jag och Thomas på dansgolvet innan det var en som blev lite sliten;)

 
Kvällens clown, Jonas Bengtsson, som gav oss alla många skratt...;)

 


Det var en annan ljudnivå på hemresan än vad det var på ditresan. Vissa somnade dock tidigare än andra...




Jag insåg att det är ganska stor skillnad på hur man ser på saker och ting när man är nykter mot när man har festat. När en viss person började bli lite lurig började övriga att skåla med honom extra mycket medan jag, som inte hade druckit något, försökte serva med vatten. Det är tur att den yngsta på jobbet tar ansvar när de äldre inte kan hålla sig i skinnet;) 

Kvällens plus: Min bordsplacering. Jag satt mellan Thomas och Jonas och hade Nisse framför mig. Jag säger bara, vilket team=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback